10/07/2012

Hanya senyuman..

aku hanya mampu tersenyum bila orang yang aku syg tak kira lah sahabat aku sndri atau kekasih hati aku mengguris hati dengan perasaan aku..aku diam dan aku tak akan kata apa2 selagi aku ada kudrat untuk senyum untuk orang yang aku syg.. aku thu aku tak sekuat dan tidak sepandai orang lain...


tp itu lahh aku..aku akan buat yg termampu aku..
bagi aku seyuman itu sndri buat aku tenang..
walaupun bukan depan mata sekalipun..
and aku tahu aku buat orang yang aku syg sedih dgn perangai aku..
aku mintak maaf kalau ada yang terguris..
aku cuba tidak bergantung pd orang lain..
tp apakan daya aku..
aku takowt hilang orang yg aku syg..
sbb walaupun hnya sahabat, korang penah hadir dlm 
hidp aku..
dan setiap orang yang pernah hadir dlm hidop aku
aku tak pernah lupakan...
aku tidak mudah amik hati dengan setiap yang jdi antara aku dengan orang yang aku syg..
sbb bagi aku tu semuanya ade sbb disebalik yg berlaku..
memang aku akui aku ada salahnya..
aku betul2 mntak maaf sbb aku buat orang yang percayakan aku sedih and marah dengan aku...

No comments:

Post a Comment